2010. április 17., szombat

Nyárra várva



















Collaboratif:Exotic Trip
Cali
Corinne designs
EloDesigns
Pepete13
GSO-DST
(Köszönöm Judit)
A nyári kép fotóján  alkalmaztam még Timo photo overlay-et is.

Nem nagyon gyarapodik a látogatottságom,látszik ez  a rendszeres látogatóim számából is.Már februárban elmúlt két éve,hogy blogolok,de nem akartam az összesítéssel szégyeníteni magamat.Igaz,hogy keveset szoktam írni az oldalaimhoz,de örülök,ha alkotni van egy kis időm.Talán jövőre eljutok arra a szintre,hogy nagyobb legyen az érdeklődés a képeim iránt,sokat tanulok,most más hobbimmal nem is foglalkozok.Ajjaj,pedig kellene fűznöm a göngyeimet is,na meg oldalba lehetne foglalni azokat is.


1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Ez nekem nagyon-nagyon tetszik, ötletes, szép, szeretem az ilyen megoldásokat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails