2010. május 15., szombat

On this day




Részletek holnap!
Textúrák:cover,ghost,chaos2,difference maker,mask:grungebox, 
ecsetek
elemek,ami az oldal alján és oldalt van:Fran designs


Ha valakit érdekel és tetszik az oldalam,szívesen leírom,hogyan csináltam,igaz már elfelejtettem,hogyan kell a photoshopból képet kimenteni(azt tudom,hogy a print screen gomb kell hozzá)de majd utána nézek.Ezt a fotót már az új géppel csináltam.Nagyon jó,de én még ezzel is képes vagyok rosszabb minőségűt csinálni.Gyakorlás,gyakorlás.

2 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon szép különleges oldal.

vi.rag írta...

Szia Millu! Egy másik fórumról, az nlc-ről lehetek ismerős neked. Véletlen keveredtem az oldaladra, de ámulva elidőztem rajta. Nagyon ügyes vagy és igazán szépek a munkáid. Patrik meg eszméletlen milyen nagyfiú már. Édes, helyes, kiskölyök lett belőle. Őszintén gratulálok a képeidhez és a kisfiadhoz is. Valószínű máskor is bekukkantok majd. Puszi: vi.rag

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails