2010. június 29., kedd

Zsófi


















Aurélie: Voyage a la  campagne


Öcsém barátnőjének a kislányáról készült a fotó,neki szántam ezt az oldalt. Megint nem tudtam ellenállni az elemeknek,jól telepakoltam az oldalt,színes kavalkád lett.Szerintem aranyos lett,mint a csajszi.Szerintetek??A felirattal kicsit nem vagyok kibékülve,egy klassz wordartot akartam csinálni,de az angolom hiányában olyan nehezen tudok az adott oldalra való szöveget összehozni.


Köszi,hogy meglátogattál!!(ezt mindig elfelejtem ideírni,pedig mennyire illene megköszönni!!)










2 megjegyzés:

pufiindian írta...

Cuki lett az oldal, és szerintem éppen jó a sötét háttérnek a "telepakolás". Biztosan örül majd az anyuka, no meg később a kislány.

Unknown írta...

Ide írok, itt biztos elolvasod :)
A ScrapTaBouticba újra kell regisztrálnod, és szerintem pár még napig csak a freebieket tudod letölteni, mert a Pay még nem működik náluk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails