2010. augusztus 16., hétfő

Cali:Build your World


















Cali :Build your World
Collab kit by Cali -Pepet  
Holnap folyt köv.

Azt hiszem,első CT munkámat Calinál kicsit elkapkodtam.Nem mentség,de mikor csatlakozhattam a csapathoz,már nagyon kevés időm maradt ehhez a készlethez.Sokkal jobb oldalt kellett volna kihoznom ebből a fantasztikus készletből.(remélem jön erre Szrjudit vagy Szotyi,Ők azért látogatnak,arany szívük,és valami véleményt írnak róla.) Megint az arányok,a fotó az árnyék elsietett.

A készlet:
itt kapható

4 megjegyzés:

Judit írta...

Igen az árnyékok. De én legtöbbször a nagyon erős vetett árnyékot használom csak. Vagy duplázom a lányom fotóját, alsó réteget feketévé teszem (csatornakeverő)és utána egy kicsit elmozdítóm az eredeti fotó alatt. Kb 40%-esre teszem, és élettelenítem 3× (szűrőknél van). A felesleges részeket levágom, pl. csak a fejnél, és testnél maradjon az árnyék, lábnál nem.
Illetve nagyon nehéz a dolgod hisz 2 gyerek fotóját próbálod egy oldalon elhelyezni, én azt hiába van eredetiben is egy fotón a két lányom, nem teszem. Bár értem itt az oldal miatt is akartad, a kislány nagyon jó lett.
Nem rossz egyáltalán az oldalad, én lehet fiadat levettem volna. És ne haragudj nem kritizálni akarok, megpróbálok segíteni. Mi Judittal sokkal durvábban adunk tanácsot egymásnak.

szrjudit írta...

Aki kér kap :D Én is jöttem. De ne ijedj meg nagyon, már a galériában is írtam, hogy rengeteg ötlet van ezen az oldalon, és nem lett rossz, sőt, de valóban nehéz mindent kidolgozni, tökéletesíteni, ahhoz bizony idő kell. Szerintem jól érzed, lehetett volna még időt szánni erre az oldalra, én a hajót emelem ki, az nálam is van, itt nem látom beledolgozva az oldalba, csak rá van téve. Biztos érted mire gondolok. Az alsó rész szuper, ellenkezem Judittal (szoktunk ám), én Patrikot mindenképp az oldalon hagytam volna, szerintem ő a lelke az oldalnak, és igazán jól sikerült. Nekem a kislány lóg ki inkább, de értem miért került rá, a kalap rajta és a szív a hattyúpáron nekem "sok", de ez már tényleg egyéni ízlés kérdése. Remélem nem baj, hogy ítt nyilvánosan írtam le ezeket, de ha igen szólj, és akkor inkább privát teszem :) És hangsúlyozom én is, nem megbántani akarlak, csak segíteni, mert te kéred mindig. :) De szerintem te is így gondolod. :)

millu írta...

Köszi lányok,tudtam,hogy Rátok számíthatok,örülök hogy őszinték vagytok,ezért szeretlek benneteket.
Judit,az árnyékot így csináltam eddig,ahogy leírtad,de ez a levágom dolog eszembe nem jutott volna,ezért mostanában a bemozdítós szűrőt próbálgattam,na meg az élettelenítésig nem jutottam el.Ez nekem nagyon fontos volt,próbálgatom is,köszi.
Másik Juditom,megint jól sejtettem,hogy a hattyúk nem kellenének,de ott egy űrt éreztem,más ötletem nem volt,magammal le is tisztáztam,hogy Te nem tennéd.A hajó is tudtam szúrni fogja a szemed:D enyémet is,de nem tudtam mit kezdjek vele,árnyék nem mutatott,gondolom ezen kellett volna a halványítás talán?Próbáltam kicsit a habokat megbolondítani,pont ez miatt,hogy csak odatettem.Kezdem érezni a dolgokat,de néha mégsem azt teszem,pedig végig a fejemben volt,hogy pl.az én elképzelésemet,amivel nincs hiba,hogyan kiviteleznéd Te.
Tudom,hogy ez sok idő,így leírni a véleményt,de tudjátok,hogy nekem ez fontos és kérlek benneteket,ha van egy kis időtök közben ezt tegyétek is meg.Most is tanultam valamit,köszi,puszi nektek.
Mástól is szívesen fogadom,ha van aki erre téved.:D

Judit írta...

Nincs mit. Közben elolvastam mit írt Judit vigyorogtam, totál mást mondunk... Szoktunk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails