2010. december 29., szerda

Cali és Cherry oldalak


















White Day by Cali Design

Már ezen az oldalon is tudom,miket hibáztam el,de azért tetszik.Sok gyönyörű papír volt a készletben,nem tudtam választani,így jó párat összemostam. Nem igazán tudtam a készlet mondanivalójával egyesülni,bár a fotót sztem eltaláltam.Lehet Juditnak van igaza,hogy kicsit sok lett.
a készlet:


































 Kapható a DMS shopban.


















Mon noel traditionnel by Cherry Design

Ezt az oldalam csak a DST-re raktam fel,mostanában sok oldalam készült,nem akartam az SB fórumot telepakolni.nehezen készült el az oldal,de a végére megbékéltem vele.
A készlet:

















Kapható a ScrapBird shopban.

Köszi,hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails