2010. december 30., csütörtök

Új stílus


















Christmas Ville by Just Because
Templates by busybee
Mostantól új stílusban is fogok alkotni.Még a nyáron jelentkeztem ebbe a CT-be,de akkor nem kerültem be.Most karácsony környékén kaptam egy emailt,hogy van-e kedvem januárban és februárban vendégeskedni.Persze volt.Ez a JB Studio(Dani Alencar) CT-je.Kíváncsi lennék a véleményekre,ha esetleg jár erre valaki.Nekem nagyon bejönnek ezek a készletek.Most a karácsonyi készleteket is megkaptam.
A készlet:

















Kapható a Digiscrappersbrasil shopban.

















Minimalist Christmas by JB Studio(Dani Alencar)

Ez a másik oldalam,amit most készítettem.Egy kis mini készlettel.
A készlet:

















Kapható a Digiscrappersbrasil shopban.

Köszi,hogy benéztél!!

5 megjegyzés:

do írta...

Nekem nagyon bejön az új stílus! Csúcs vagy! Ja, és grat a CT-hez!

Névtelen írta...

Imádom amit csináltál belőle!!!! Látod, nekem ezek sem mennek, ahogy a sablonok sem :(

Evus írta...

Nagyon megy ez is neked! Nekem sajnos nincs érzékem az ilyen pakolászáshoz...Maradok a fantasynál :)!
Boldog új évet!

Lili'sMother írta...

Én most járok erre először, de tetszik a szememnek, amit lát! Engem halálra rémítenek ezek a brazilok a harsány, élénk színeikkel, de látom, neked megy.
Sablonok=rulez! Fantasy, minimál nekem nem megy...
Boldog új évet kívánunk!

Bíró Ágnes írta...

Nekem tetszik. :) Jól áll neked ez a stílus Csilla!

BÚÉK!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails