2011. január 15., szombat

Just Because oldalak


















So Kissable by Just Because
(köszönöm Madgentis)

Nagyon tetszenek Dani készletei,annyira jópofa,színes elemek vannak benne.Igaz a papírt nagyon megvariáltam,azok is mindig borzasztó élénkek,de ehhez az oldalhoz nekem ezzel a színhatással jobban tetszett.Próbáltam a fotót is hasonló színben megkreálni,kicsit sötét maradt,de a világosabb változat meg már nem ment volna az oldalhoz.
A készlet:

















Kapható a DSB shopban.

















 Blooming Morning,
(the January Free Collab with $10 Purchase @ Digiscrappers Brasil)

Ez egy collab készlet volt,örültem,hogy megkaptam,tetszett nagyon a készlet.Az az igazság,úgy vettem észre,ezt a stílust annyira nem értékelik,legalábbis DST-n.Nagyon meglepődök mindig,hogy mennyi kommentet kapok ezekre az oldalaimra is,sőt még becsúszik GSO is. Kicsit szolidra vettem most az oldalt,nem is pakoltam agyon,inkább csak finom,elegánsabb stílusban próbáltam.Nekem tetszik.Van a készletben két template is,az egyiket fel is használtam és még fogom is,mert nagyon aranyos.
A készlet:



















































Kapható a DSB shopban.
Köszi,hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails