2011. február 5., szombat

Charlize oldalak

































Sugarhillco by Charlize Creations
(köszönöm volkoffka)

Feltettem mind a két változatát az oldalamnak,de a másodikat túl élénknek véltem,ezért kicsit alakítva lett rajta.Imádom,mikor ilyen kis segítőkész a drágám,de nagyon ritka.Nagy meglepetésemre megint kaptam egy GSO-t erre a stílusomra.
Ma feltettem SB-re,de aztán letöröltem.Olyan rossz érzés volt,ma tették fel az egymásnak készült oldalakat a lányok és olyan hülyén éreztem magam,hogy ezt meg se nézik,csak ott szégyenkeztem vele.Ha valaki kíváncsi rá,majd itt megnézi.Ezzel nem őket bántom,isten ments,csak elfelejtettem,hogy a szombat az ilyen.Mindig elfelejtem,hogy jelentkezzek arra a játékra,fórumozni is aztán már tényleg nincs időm.
A készlet:






































































Kapható a SugaHillco shopban.

















Love Bites by Charlize Creations

Na ilyen színű hátteret is ritkán használok,de annyira élénk színűek voltak az elemek és javában volt zöld benne,gondoltam ezen jól fog mutatni ahogy a fiúk a fáról legónak egy két bogárka között. :D Nagyon csipem Charlize készleteit,bár először megijedtem,mert olyan kis kevéske elem volt,de aztán kezdem most már érezni a stílusát,persze szerintem.
A készlet:




















































A készlet kapható a SBG shopban.
Köszi,hogy benéztél!!

2 megjegyzés:

Pertine írta...

Hát nem gondolom, hogy nem lett volna a képedhez hozzászólás, fantasztikus a stílusod! Nekem a harsány oldalaid is nagyon tetszenek!

Bea írta...

Szia! Szerintem szuper lett ez az oldal, mindkét változat nagyon tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails