2011. február 16., szerda

Lemondások és pár gondolat

Lemondtam pár CT tagságomat,azaz eddig kettőt,(Cherry,Mellye)de még fogok is.Volt időm gondolkodni és úgy éreztem,besokalltam.Nem győzőm(még így sem,hogy itthon vagyok).Ez az egyik ok.A másik,(FŐ-OK)hogy úgy gondoltam,nézegetve a galériákat nap mint nap,rengeteget kellene még tanulnom,de így csak csinálom az oldalakat,megyek a saját fejem után,ami ugyan nem baj,mert a stílusom nem hiszem,hogy már változni fog,de csiszolni való van bőven.Egy kezemen meg tudnám számolni,hányan értékelik valamire is az oldalaimat.Igazából ezen már túl vagyok,mert ugye magunknak csináljuk,amit csinálunk,de akkor már legyen az tökéletes.( a reakciókat tekintve az enyémek nem azok)Ehhez viszont több idő kell,nekem legalábbis.Bár én az a fajta vagyok,ha sokat ülök egy oldalon,az tuti nem fog sikerülni,vagy túl bonyolítom,vagy totál elkanyarodok a tervemtől és abból jó nem sül ki.Azok az oldalaim (relatíve)lesznek jók,amit elsőre nekiállva meg is csinálok.A másik része,minden oldalnak a fotó a lelke,meg az árnyékolás.Mostanában ezeket tanulmányozni sincs időm.Mivel én saját fotókat használok(elvétve nem)és elég rossz minőségűek,vagy épp színben nem passzolnak az oldalakhoz,szeretnék több praktikát megtanulni a javításukra,az árnyékolásokra sincs már a végén energiám,hogy szép és megfontolt legyen.Nekem az oldalaim leginkább a fiamról szólnak,vele kapcsolatban mindig csak a vidámság,csínytevés,elevenség,meg persze elsősorban az imádat jut eszembe,ezért én nem tudok más stílusban alkotni,mint hogy ezeket a dolgokat a fotóival bemutassam egy szép,az adott pillanatához való körítéssel.Szívesen fogadnék véleményeket a stílusomról,oldalaimról,tudom,hogy mindenkinek kevés ideje van,megvannak a kedvenc alkotók,blogok,oldalak,stílusok,de ha az embert nem tájékoztatják,milyen az amit csinál,nem is fogja megtanulni se változtatni rajta.Az önbizalmáról már nem is beszélve.Na jól elkanyarodtam a témától,de ezt most jól esett leírni és még ezer gondolat van a fejemben,amit én ugyan nem szoktam publikálni(lehet ez is baj)főleg idő hiány miatt,de a látogatottság miatt is,mert feleslegesnek érzem itt megosztani.Sokszor gondolkoztam ezen is,hogy néha miért nem jó az,ha az emberek csak megcsodálnak egy oldalt,ha tetszik,kommentelik,miért kell hozzá a lelkünket is kiadni.Sajnos ez nekem nem megy,de ettől nem érzem,hogy kevesebbet ér egy számomra tetsző oldal vagy épp a saját oldalam.Sok dolog kavarog a fejemben mostanában a scrappel kapcsolatban,többek között megint megfordult a fejemben,hogy abbahagyom,de ezt úgysem bírnám ki,mert aki ezt elkezdi,megfertőződik.
Köszi,hogy benéztél!!

6 megjegyzés:

Merika írta...

Csilla, amiket leírtál azon minden alkotó átmegy. Sokszor még most is "dühös" vagyok ha nem, vagy kevesen írnak egy oldalamhoz. Persze ez már korántsem bánt, vagy kedvetlenít el.Már régen nem! Pont az a lényeg amit ott írsz ahol a fiadról írod hogy milyen hatásúak a fotói, mit jelent Neked! Ez a lényeg, hogy ki mit mond és mond-e egyáltalán....!Én ezzel úgy vagyok hogy van néhány nagyon kedves ember számomra, aki ha nem szól semmit akkor kicsit elszomorít, de én sem vagyok "nagy kommentelő".Inkább többet nézegetek sokszor mint írok.Ez hiba, mert viszont elvárnám...?!Megnéztem a galériád, és látom hogy a fantázia képek vannak többségben.Valóban ehhez van kedved, vagy a CT miatt készítetted. Nekem személy szerint az ilyen jellegű oldalaid tetszenek.:http://galeria.scrapbook.hu/showimage.php?i=19846&catid=member&orderby=title&direction=ASC&imageuser=84&cutoffdate=-1
Kicsit hosszú voltam, talán segítettem, remélem!!!!

Tinci írta...

Nem igazán értem mi a problémád. Megnézegettem a DST-n a galériád, és igenis sokan megnézik és kommentezik az oldalaidat.Ami azt jelenti, hogy jók. Vannak köztük nagyon precíz munkák is, ahol tökéletes az árnyékolás. Ne keseredj el, jó amit csinálsz! Neked ilyen a stílusod. Ragaszkodj hozzá. Tudom, hogy nehéz fiús fotóhoz passzítani a virágos habos babos készleteket, de hát ez a kihívás!A fotók megdolgozását pedig meg lehet tanulni, rá lehet érezni. A CT-k lemondása, esetleg frissítése jót szokott tenni.
Ne csüggedj, hajrá!

altalena írta...

Millu! Eszméletlenek az oldalaid, én imádom őket! Szerintem tökéletesek! De tény, hogy egy idő után mi magunk érezzük azt, hogy valamit változtatni kell és fejlődni:D Szerintem te is besokaltál most, jót fog tenni, hogy kicsit leadtál a tagságokból... aztán lesz időd csiszolni azokon az oldalakon, amivel elégedetlen vagy. Mindenki időről-időre átesik egy ilyen dilemán, aztán újult erővel alkot tovább, mint én is!
Azt meg felejtsd el, hogy abbahagynád, mert nagyon hiányoznának az oldalaid!
Remélem, ezek a borús gondolatokat hamar elkergeti a napsütés! Sok puszi és kitartást, minden jobb lesz, meglátod!:)

Kata írta...

Megnéztem én is a DST galériádat és be kell valljam, irigykedek. :) Egyrészt hihetetlen jól néznek ki, másrészt a hozzászólások mennyisége miatt. Szerintem nincs okod panaszra. Hogy visszaadtad a neked nem testhezálló tagságokat viszont jó mert így több időd lesz egy-egy oldalra, s hogy új technikákat is kipróbálj. Talán egy kis szünet, mással való foglalkozás is jót tenne. Amúgy nem látszik az oldalaidon kívülről, hogy elégedetlen lennél velük, ezt csak Te érzed és szerintem mindenkinek vannak ilyen időszakok. Igen jóval könnyebb egy gyönyörű, profi által készített stockfotóval ütős oldalt készíteni, de többet ér az, amit magadnak, a családodnak készítesz. Én a történetmesélős-dokumentálós-napló jellegű oldalakat szeretem, nekem a scrapbook inkább erről szól, mint a gyönyörű hozzávalók ízléses rakosgatásáról, de ettől függetlenül nagyon inspirálóak és szeretem nézegetni azokat az oldalakat, amiken kevésbé van szöveg, de szépek, díszesek vagy éppen a fantasy-t, amin el lehet gondolkodni, nem mellékesen ez utóbbit a gyerekek is előnyben részesítik :)
Szóval fel a fejjel és csak így tovább!

do írta...

Én is pont ezt akartam írni! Nézd meg a DST-n az én galériám, és aztán a tied. Aztán beszéljük meg, hogy mi a gond :D
Egyébként én is brutális időhiánnyal küzdök, ha van egy pici szabadidőm inkább bütykölök valamit, mint sem kommenteljek. Lehet, hogy ez csúnya dolog, viszont amióta ilyen zűrös az életem, én is kevesebb hozzászólást kapok. Nem hiszem, hogy sokkal rosszabb oldalakat készítenék, ez ilyen adok-kapok dolog.
Én azért scrappelek, mert baromira élvezem. Hogy kinek mi a véleménye róla az másodlagos. Tudom, hogy a lányaim imádják, és imádni fogják 20 év múlva is.
Te a fiadról készíted az oldalaid, tuti, hogy ő is odáig van/lesz érte. Ez számít!
Ha fejlődni akarsz az sose baj, és igen ,mondj le egy-két CT-t, a lényeg, hogy élvezetből készítsd az oldalaid!
Hosszú voltam, befejezem!
Ölelés!

pufiindian írta...

Előrebocsátom nagyon nem szeretnélek megbántani, mert van stílusod és sokat dolgozol, amiben vannak jobban és kevésbé jól sikerült oldalak. Dehát ez mindannyiunknál így van.
Viszont..... én személy szerint ha azzal kezdődik egy blog , hogy XY készlete itt és itt vehető meg és ebből ezt csináltam, de ez a hetedik készlet a héten amiből dolgozott, hát én meg sem nézem. Szerintem ugyanis 1-2 CT tagság talán még inspiráló lehet és biztosan hizelgő is, de nem hiszem, hogy használ az egyéni kifejezésmód fejlesztésének.
Addig csináld, amíg örömed leled benne, és nem érzed tehernek azt, hogy most csinálnod kell.
Ami pedig a kritikákat illeti, hát azzal nagyon csínján kell bánni,a scrapp művészet a maga nemében és hát Picasso sem tetszik mindenkinek.
Hát én is hosszú voltam, de szerettem volna, ha azt érzed igenis olvassuk a blogodat és megnézzük az oldalaidat is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails