2011. február 20., vasárnap

Perfect Harmony(collab Manue-Laurence)



































Perfect Harmony(collab Manue-Laurence)

Ezt az oldal két formában is feltettem,mert mind a kettő tetszik.Simán is és megvilágítással is.A napokban készült a fotó,el tudtam kapni végre,hogy pár pillanatig nem rohangált és lett egy aranyos,nyugodt fotóm :D Gondoltam ehhez a gyönyörű,világos készlethez pont egy ilyen illik.Kicsit talán ünnepélyesre is sikeredett,de most világos oldalhoz volt kedvem,talán kicsit én is nyugodtabb vagyok.
Nem is írtam még azt sem,hogy megvan már a szemüvegem,nagyon szoknom kell még,borzasztó furcsa,de sokkal élesebben látok mindent,bár néha a betűk körül még mindig van szellemkép,amit amúgy úgy vettem észre,függ a lelki állapotomtól is.Majd kiderül,fél év múlva kell újra mennem.
A készlet:



































Kapható a Digital-crea shopban.
Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

TÖKÉLETES OLDAL. Ez jut róla eszembe, gyönyörű lett.

Amúgy én is olvastam a kételyeidet, és akartam is írni csak időm nem volt. Én nem szeretek lelkizini, nem is tudok másba erőt önteni. Ez az oldal azt mutatja nekem, megtalálod Te önmagad, nem kel téged félteni. Üdv. A palotai depis művészek klubjában!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails