2011. február 14., hétfő

Charlize Creations és Cherry designs


















Smitten With SBG - Valentine's Blog Train - Charlize Creations

Megkezdődnek a Valentinos készletek.Ettől kicsit megijedtem,olyan aprócska készlet volt,de tetszik a végeredmény,nem lett túl pakolva,szolidra sikeredett,mégis színes,vidámnak tűnik.
A készletecske:

















kapható a SBG shopban.

















Sweet time by Cherry design

Cherryt már párszor el akartam hagyni,de olyan hülye kis lelkis vagyok,nehezen veszem rá magam,pedig néha nagyon nem inspirál.Most kivételesen volt egy jó ötletem,amiből ez lett. Nagyon régi és nagyon kedvenc fotóm ez a fiúkról.Hétvégén egész jó formában voltam,lesz még pár oldalam a napokban,talán időm is feltenni.Lehet kezdek helyre rázódni,de elég változó.
A készlet:

















Kapható a DMS kínálatában.
Köszi,hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails