2011. május 18., szerda

Sea Treasures by Rossis Designs és a hajótörött


















Sea Treasures by Rossis Designs
template Spring Steps Vol. 3 by NH Designz
(köszönöm Dytka)

Rossinak is tengeres készlete volt,közben NH is jelentkezett újra egy template csomaggal,így összehoztam őket.Először elkezdtem pakolgatni,felépíteni az oldalt,de ugye nem a kedvencem semmilyen tengeres készlet.Aztán kezdett tetszeni az oldal,ezért papírt váltottam közben,mert ahogy nézegettem az elemeket,a felépítményemet,gondoltam ez akár lehet a tenger parton is.Megláttam ezt a süllyedő hajós papírt,kicsit átvariáltam,mint mindig,beugrott,hogy Patrik akár lehetne a megmenekült kis hajós is,ezért oda mostam a drágámat.innentől már nagyon tetszett az oldal,befejeztem,egy kis action és ilyen lett.
A készlet:

















A template:

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails