2011. június 23., csütörtök

7th Heaven oldalak múlt hétről


















Embrace of Roses by Valentina's Creations
Circle Steps 2. by Tinci Designs
(köszönöm Saskia)
Még a múlt heti 7 th Heaven-es oldalaimat sem tettem fel. Gyorsan pótolom,mert már itt vannak az e hetiek.ezt a nagy fotót egy másik oldalamon is használtam,de annyira tetszett,nem tudtam ellen állni neki,de itt másképp mutat azért,mást fejez ki.nagyon rákaptam ezekre a több stílusú oldalakra.Most alapból a papír ilyen halvány volt,az hozta ki belőlem,hogy nem szabad szabadon hagyni,a háttérbe is kell valami.Természetesen Tinci múlt heti szuper templatejet használtam.A z ő blogját is olyan kevesen látogatjátok,pedig meg lehet minden héten nyerni a csomagot és tényleg szuper vele dolgozni.
A készlet:

















A template:


































Butterfly kiss by IDesign
Summer Feeling 3 by Cornelia Designs
(köszönöm Traumelfe)

Ezt az oldalt össze kötöttem Brigi júniusi kihívásával a 7 th-n.A feladat az volt,hogy a WA mindenképp legyen az oldalon és  hozzá illő oldalt kellett készíteni.már a készlet láttán tudtam,hogy úgy fogom csinálni,ami a feltételeknek megfelel és persze ehhez egy kis kori fotó passzolt.
A készlet:

















A template:


































The time is now by Mystique Designs
Circle Steps 2. by Tinci Designs

(köszönöm Mia) 

Ehhez az oldalhoz is Tinci templatejet használtam.jó élénk oldal lett,de nekem tetszik.Sajnos mostanában a fogatlan képekkel kell alkotnom,de persze csak idézőjelesen sajnos,mert imádom így is a drágám,bár a beszédje is elég furi ,a kinézetéről már nem is beszélve.Apa azzal szekálja,hogy répa evő fogai vannak.
A készlet:


































NO girls by JRstudio13 
Stacked Papers Templates by WendyP Designs

Ezt a készletet örömmel töltöttem le,végre egy igazi pasis,no de aztán vért izzadtam vele.Azt hittem ebből sitty-sutty oldal lesz,jaj de szuperül fog kinézni,Patrik is örült,milyen klassz elemek vannak,de valahogy nem ment.A felső rész a végére nagyon tetszett,de az alsó,nagyon gáz elrendezésű.Jaj,nem is idézem fel,mert sajnálom és elszomorít,mennyire nem sikerült.Ja,hát a templateről nem is beszélve.Annak is nagyon örültem,végre csinálok egy nagy fotós oldalt,no ahhoz képest ez lett belőle.
A készlet:

















A template:
















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Én köszönöm hogy benézhettem.
Ezután gyakrabban teszem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails