2011. június 4., szombat

7th Heaven oldalak


















Ocean Blues by WendyP Designs
Ocean Blues template by WendyP Designs
(köszönöm emst)
Már volt az előző bejegyzésemben oldalam a fórumról,csak nem akartam annyit külön irogatni,azért tettem azokat Tinci oldalaihoz,úgyis neki készültek leginkább.A változatosság kedvéért most nem tenger,hanem óceán.Egyre jobban tetszenek ezek a vegyes stílusú oldalak.Most is templateval kezdtem,vagyis először a papírokkal,nekem mindig az az első.megnézem,milyenek vannak,hogy lehet összehozni,ha több is tetszik.most is így volt,többet mostam össze.megcsináltam a templates részt,rátettem a hajót,de az a szikla,amin Patrik ül,nagyon üres volt és beugrott,mi lenne,ha oda ültetném.Kicsit megdolgoztam azt a hátsó részt,mert nagyon élénk volt és elnyomta a fő részt,de nem volt egyszerű,hogy a papír viszont ne változzon.na szó-szó,ilyen lett.az összes közül,ami mostanában tengeres volt,ez tetszik a legjobban.
A készlet:



































In the shadow of tree by Et Designs
(köszönöm minett)
Ez az oldalam nem sikerült túl jól.kicsit küzdelmes volt.valahogy nem akart össze állni,az elemek nem passzoltak az elgondolásomhoz,de a végére azért egész aranyos lett.
a készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails