2011. július 13., szerda

7th Heaven oldalak megint elmaradva

 
















Sewing with Mommy by SnapWings
template Summer Steps 4 by NH Designz

Nagyon megtetszett ez a készlet,de aztán kicsit nehezebb volt pasis oldalt kihozni belőle,mint gondoltam .A végén kellett rá egy kis effekt,hogy komolyabb külsőt öltsön.
A készlet:

































Heavenly place by Albina
(köszönöm Bettie)

Ezt az oldalt az öcsémnek csináltam.Igaz a trópusokon vannak és kabátban,de lehet ott is néha hűvös van. :D Eredetileg Angliában készült a fotó és ott hűvös volt,de ettől még tetszett neki az oldal.A fotó valami rettenet volt,ennyit bírtam rajta világosítani,kicsit foltos is lett,annyit dolgoztam vele.több papírt össze mostam,hogy ezt a környezetet kialakítsam.
A készlet:


































Daydreamer by Mystique Designs
template by Stapled Papers Pack 1 by Cornelia Designs
(köszönöm Bettie)

Múlt héten ez volt a kedvenc oldalam.Igaz,hogy nagyon csajos,de eszembe jutott egy fotó,ahol épp egy játék lóról száll le Patrik és gondoltam ez a motorról leszálláshoz is passzolni fog.Nem volt egyszerű,de megoldottam,aztán már csak a körítés kellett.
A készlet:

















a template:

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails