2011. július 14., csütörtök

Terrarium by Cali Design


















Terrarium by Cali Design
GSO-DST
(köszönöm vinaviee)

Próbáltam egy nagyobb darab fotót belemosni a háttérbe.Nem volt könnyű,hogy a tutaj is megmaradjon,kicsit a körülötte levő víz is és még a háttérbe is belesimuljon.Szerintem egész jól sikerült. Ez a fotó jutott kapásból eszembe,még a múltkori kirándulásról való.Kötéllel kellett áthúzni magukat egyik partról a másikra.Na anya is fel akart szállni,de mire léptem volna,már elsodródott a tutaj.Végre sikerült,erre mikor le akartam lépni,megint elsodródott.Volt nagy nevetés,mit bénáztam,párszor oda vissza úszkáltam,mire le tudtam szállni. :D .D
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Fantasztikusan összehoztad a fotót meg a készletet, olyan, mintha a tutaj is a készlet lenne, profi, gyönyörű oldal!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails