2011. szeptember 17., szombat

Újabb ATC próbálkozás


















Steampunk Time by Cali Design
Steampunk Time
(köszönöm Shirley1md)

Rákaptam az ATC-re,bár majd várom a szakértőket,akik ennek a művészei,hogy véleményezzék,mert szerintem most nem szárnyaltam eléggé.Nekem nagyon tetszik így,igaz kevés időm volt rá,megfelejtkeztem  a  készletről és mivel napsütésben készült a fotó,kellett egy besugárzó fényt tennem rá,ami szerintem nem lett az igazi.Az angolom meg nulla,a fordító néha különös dolgokat ír,most pl. azt szerettem volna rá írni,hogy mi leszek,ha nagy leszek,na ezt totál nem volt képes lefordítani.
a készlet:


















Köszi hogy benéztél!!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát nekem nagyon bejön! :)

szrjudit írta...

Nekem is isteni, imádom!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails