2011. október 18., kedd

Delph Designs,Melancolie,Caroline,Lady Papillon Design és sok-sok Tinci template


















Nothing else by Delph Designs
Nothing else
template October steps 2.by Tinci Designs
template
(köszönöm Mia)


Delphnél lejárt a vendégeskedésem,de szerencsére még maradhatok nála.Imádom a készleteit,nagyon passzol hozzám,biztos a sötétség is hozzá járul,ahogy ezen is látszik,de nekem ez fekszik,nem tehetek róla.Ebbe az oldalba pl.szerelmes vagyok. :D Tinci templateje pedig megint tökéletes volt hozzá.
A készlet:

















A template:

































Don't forget to live to 100% by Melancolie Design
kit 
Template October steps 1. by Tinci Designs
template
(köszönöm runtosky)

Melancolie-nál is lassan lejár a tagságom,nem tudom,mi lesz.Vele már kicsit hadilábon állok,mert néha furák a készletek,de leginkább az a bajom,hogy egyszerre kidob 3 készletet is és nekem az rengeteg.Majd meglátom. Ez az oldal mindenesetre jó lett.megpróbáltam bemosni is a fotót,imádom az ilyen oldalakat,de nekem ez a része még mindig nem százas.
A készlet:

















A template:

































Sweet&Soft by SimplyMagicDesigns
Sweet&Soft
template Orange Dream part 4 by WendyP Designs
template

Két sötét oldal mellé hoztam egy világosabb,egyszerűbb oldalt is.Olyan kis helyeske lett a maga egyszerűségével.
A készlet:

















Template:

































Midnight secret by Lady Papillon Design
Fraîcheur d'été by Lady Papillon Design
kit
template Happy steps 1. by Tinci Designs
template
(köszönöm mummyd)

Ha már így benne vagyok a töltögetésben,ezt is megmutizom.Szégyen szemre elszúrtam.Így még nem jártam.Egy helyre töltöttem le egy másik mini készlettel,így ez vegyes oldal lett.Mikor feltöltöttem,akkor volt gyanús,hogy senkinek nincs  rózsaszín elem az oldalában,a PV-t sem néztem előtte.Kukába dobni sajnáltam,így ez most ilyen lett.
A készletek:


































A template:
















Köszi hogy benéztél!!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails