2011. december 17., szombat

Tincinek készült oldalak!!


















JOY by Blagovesta Gosheva 
kit
template Winter steps 1.by Tinci Designs
template
(köszönöm Kuki)

A héten ez az oldal volt az abszolút favorit nálam,nagyon-nagyon tetszik.A múltkor kihagytam egy készletet,pedig nagyon szuper volt,de totál csajos,shopos,bár igazából csak a megfelelő templatet nem találtam hozzá.Na most ehhez Tincié szerintem megint tökéletes volt.(A héten megint jól elárasztottam oldalakkal :D)Igyekeztem nem túl pakolni,de nem tudtam ellen állni és mindennek találtam helyet megint.Az én oldalam most is kicsit élénkebb lett,mint az alap készlet,de én így szeretem az oldalaimat.
A készlet:

















 A template: 


































Cream Story by Irene Alexeeva 
kit
template Autumn steps 3.by Tinci Designs
template
(köszönöm Dukuu)

Irene megint cuki készletet készített,de ez most valahogy nem feküdt,nagyon fehér volt,ami a gyenge pontom,bár ez most sem látszik,mennyire világosak az elemek.Lehet megint csak másik papír vagy elrendezés kellett volna,nem tudom,nem tetszik igazán.Sokkal tutibb oldalakat láttam a készlettel.
A készlet:

















 A template:


































Christmas Magic by Lilacs in bloom
kit
template Winter steps 1.by Tinci Designs
template

Gina jó ideje nem hozott új készletet,pedig már nagyon hiányzott a stílusa,szeretem a változatosságot és Ő is azt a stílust készíti,amit szintén nagyon csípek.Mivel nagyon színes volt a készlet,ezért ezt a bordós papírt választottam,hogy érvényesüljenek az elemek,no meg meg is szerettem ezt a színt.
A készlet:

















A template:


































Total eclipse of the heart by Idesign
kit
template AUTUMN STEPS 1.by Tinci Designs
template
(köszönöm Bettie)

Isa is beindult,hirtelen volt 3 készlete is és végre igazi pasis színek.Azt hiszem az eredeti templateből nem sok maradt,de vitt a kezem és valami szép kis formát szerettem volna,ami látszódott kialakulni,ahogy elkezdtem a pakolást.A fotót külön imádom,ritkán használok fekete fehéret,de ehhez nekem ez illett.Elem ugyan nem sok volt,de nekem ez nem szokott problémát jelenteni.
A készlet:

















A template:


































Bedtime stories by Melancolie
kit
template AUTUMN STEPS 1.by Tinci Designs
template

Szerintem ez is egy cuki kis oldal lett,az elemek biztosan nagyon aranyosak.lehet kicsit fura az elrendezés,de most nem volt jobb ötletem,nem jött a szikra.Nekünk Patrikkal tetszik.Lehet a fotót kellett volna kicsit világosítani,de igazából későn esett le,hogy nagyobb árnyékokat tettem,mint szoktam és az lóg bele a fotóba.
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Zseniálisan pakolászol, nagyon tetszenek az oldalaid! Az első a favorit nálam is! Én se szeretem a fakó meg nagyon világos készleteket. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails