2012. március 4., vasárnap

Fantasy oldalak


















Death of the Microbes by Rucola Designs
kit
GSO-DST
(köszönöm july-c)


A múlt hetet Ildi készletével zártam,most ezzel kezdem a bejegyzést.Végre Neki is készíthettem oldalt,már hiányzott a kihívás.Most is az volt ez a készlet is és a bárány himlős fotó jutott eszembe.Alig kezdtük meg annó a bölcsit,már bele is estünk.Jújjj,még nem is volt olyan rég és most meg már szeptemberben suliba megy.Nem tudom,mi jött le az oldalról,igazából azt szerettem volna kifejezni,mintha még nem is tudnák,mi a baja és mikroszkóp alatt vizsgálgatva a lehetséges gyógymódok között csücsülne.A mikroszkópos bácsi agytekervényei meg dolgoznak a megoldáson.
szuper és hatalmas készlet,mint mindig.
A készlet:


































Fantasy place by Thaliris Designs
kit

GSO-DST
(köszönöm xuxper)


Thalirisnek tündéri volt ez a készlete,eszembe jutott egy fotó,amin Patrik csónakban ül,gondoltam valahogy bele varázsolom ebbe a levélkébe.Szerintem jól is sikerült.Kicsit megvilágítottam a fő részt és oda pakoltam amit gondoltam,már kész is.Persze ezt fordítva csináltam,először pakoltam,utána világítottam.:D
A készlet:


































Thank You Karola by Marta Designs
kit

GSO-DST
(köszönöm tipou)


Most Marta készlete is könnyebben ment,mint szokott,kezdek tényleg ráérezni a stílusára.Úgy látszik,most a régebbi fotóhoz nyúlok,talán örömömben,hogy egyáltalán megvannak.Aprócska,de aranyos készlet volt ez is.
A készlet:


































Cherry Cherry by Goldensun Designs
kit

GSO-DST
(köszönöm Dida)


Erről a készletről egy cseresznye szedős fotó jutott eszembe és ezt nehéz lett volna vágni,simán keretbe templates oldalra sem akartam tenni,ezért a belemosást választottam.Tettem rá elemeket is a készletből és kész.
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Imádom az oldalaidat, mindegyiket!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails