2012. március 30., péntek

Tinci template csomagokkal készült oldalaim


















This Is My Year ~ Bundled Collection by Jumpstart Designs
kit
Colorful spring steps 1. by Tinci Designs
template



Megint igent mondtam egy felkérésre,már rég szemeztem Sheri készleteivel,templateivel,így nem sokat gondolkodtam a tagság elfogadásán.Az tetszett benne főleg,hogy pasisak a készletek,ezen az oldalon is látszik szerintem.Ez a farsangos fotók közül való,pont illett a készlethez.
A készlet:

















Template:


































Flo...Be Feeling by Laurence Designs
kir
template Colorful spring steps 1.by Tinci Designs
template

GSO-DST
(köszönöm saskia)


Tetszett ennek a készletnek a színe,bár a sárgák elég élénkek,de a kékek kicsit tompítottak rajta.Tincinek ehhez a csomagjához ez a stílus nagyon passzolt nekem.Most is a farsangos fotókból választottam.
A készlet:

















A template:


































PLAYFOOLING by Jumpstart Designs
kit
template Colorful spring steps 2.by Tinci Designs
template

GSO-DST
(köszönöm saskia)


Ismét Sheri és Tinci,nekem ők így nagyon bejönnek együtt.Tincit alapból imádom,és a munkáit csodálom a csomagjaiért meg rajongok,Sherivel hamar megtaláltam az összhangot,főleg ha sok pasis készlet lesz,a templateit még kicsit  szoknom kell,néha nekem fura az elrendezése.Ez a készlet nem volt kimondottan pasis,de olyan elemeket válogattam,amitől az lett az oldal.Kerültem a narancsokat és inkább a sárgákat tettem a többi szín közé.
A készlet:

















Template:


































Carefree Me The Bundle by Lilacs in Bloom 
kit
template Colorful spring steps 3 by Tinci Designs
template

GSO-DST
(köszönöm saskia)


Gina ritkán készít készletet,de akkor rengeteg elemből és papírból áll,elég válogatni,mit használjak fel.Most sem apróztam el.Talán a megvilágítás már nem kellett volna rá,de mániámmá vált.
A készlet:

















A template:

















Köszi hogy benéztél!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails