2010. december 22., szerda

Isa oldalak


















Dear Lucie by IDesign
Template:Olika

Csodálatos Isa készlete ez is,mint ahogy a többi.Most is templatet használtam,Olikától töltöttem le sokat mostanában .Ez a fotó még nyáron készült,de jó is volt ebben a hidegben egy kis tavaszt varázsolni.
A készlet:

















Kapható a DMS kínálatában


















Mon eden by Idesign
RAK for Hékás

Mikor megláttam a készletet,tudtam,hogy Briginek fogok oldalt készíteni belőle.Már szemeztem ezekkel a fotóival,annyira tüneményesek.Remélem tetszik neki,mert szerettem volna örömet okozni,sokat köszönhetek neki.A fejlődésemben is(amit úgy érzem,van),rettentő inspirálóan hat rám.Néha elég ha egy szót mond,és annyira elindul a fantáziám,hogy magam is csodálkozom,néha együtt küzdünk egy-egy oldallal,néha csak a végeredményt látja és véleményezi,napi kapcsolatban vagyunk és ez nagyon jó,már fél szavakból is értjük egymást.Szóval Brigikém,fogadd szeretettel,jól megpakolós oldal Millu módra. :D
A készlet:

















Kapható a DMS kínálatában

1 megjegyzés:

hékás írta...

Millu drága, köszönöm szépen. Tudom, már mondtam, hogy mennyire tetszik, de nem győzöm eleget ismételni, mert nem tudok betelni vele :)

Örülök, ha inspiráló vagyok számodra, és külön öröm, hogy tényleg napi kapcsolatban vagyunk... Pusz neked, Patriknak meg jobbulást!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails