2010. december 22., szerda

Kittty oldalak


















MY MAGIC CHRISTMAS by Kittyscrap

Folyamatosan gyártom az oldalakat és blogolni nincs időm róluk.Kicsit besokalltam a CT-ket.Ez az oldalam nagyon sűrűre sikeredett,de most ilyen hangulatban voltam,hogy szinte minden elemet felhasználtam,mindennek találtam helyet.
A készlet:


















Kapható a ScrapBird  és az MCB shopban


















IN THE MORNING OF CHRISTMAS by KittyScrap

Aranyos volt ez a karácsonyi készlete Kittynek.Rá is csodálkozik Patrik a szép kis fára.ajándékokat biztos nem ilyet képzel el alatta :D Sajnos nincs időm leírni,pedig nagyon büszke vagyok az ablak részre,amit én csináltam,de úgysem olvasnak.....
A készlet:

















Kapható a ScrapBird  és az MCB shopban

Köszi,hogy benéztél!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails