2011. március 29., kedd

Eggceptionnal Easter by Cali Design


















Eggceptionnal Easter by Cali Design
(köszönöm malatova)

Ebből a készletből most nem sok elemet használtam fel,inkább a papírokkal próbáltam variálni,annyira jók voltak.Nagyon ragaszkodtam ehhez a fészkes papírhoz,de tetszett a bepöndörödő szélű is,ezért összemostam őket.Elkezdtem pakolni,eszembe jutott ez a kis bámészkodós,elgondolkodó fotó,de mivel mögötte olyan üres volt,amit ugye én nehezen viselek,belemostam azt a papírt,amin egy faág van.Így alakult ki az oldal.Szerintem jó lett,jobb is,hogy idő szűkében voltam,mert megint túlvariáltam voltam tuti,pedig erre ennyi igazán elégnek tűnik.
A készlet:


































Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails