2011. március 29., kedd

Explore our secret garden collab (Fanette, IDesign)


















Explore our secret garden collab (Fanette, IDesign)
Tempalte Photocowgirl
(köszönöm Kuki)

Ez a készlet nagyon lilásra sikeredett,meg alapból is lányos színek voltak benne.Megcsináltam az oldalt,de Patrikot erre azért mégsem tudtam elképzelni,magamat meg pláne,ezért Zsófit tettem az oldalra.Hétvégén pont nálunk volt,csináltam róla pár friss fotót.Arany szívét őt is érik balesetek,pont egy szép kis sebecske virít a homlokán.Drága kisfiam meg is sértődött,hogy miért nem ő van rajta,de meggyőztem,hogy ez lányos,arra nagyon harap,mert már mindenben oda kell figyelnem,hogy lány színek,amit ő annak tart,ne legyen semmin.Így megnyugodott,de azért hozzátette,hogy ketten lehettek volna rajta. :D
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails