2011. március 22., kedd

Eternity by Lilibule Scrap Design




















Eternity by Lilibule Scrap Design
template NH design
(köszönöm mummyd)

Talán végre sikerült nem túlpakolnom egy oldalt,most ehhez volt kedvem.Mostanában sok kis kori fotót előszedek,van amit már el is felejtettem és még nem is használtam,talán ez is ilyen.Megint próbálkoztam a fényekkel,de nem tudom mikor fogom végre úgy eltalálni,ahogy szeretném.ezt most lentről a sarokból kellett volna kicsit megvilágítani,de nagyon a fotókra került a fény.Remélem azért tetszik.Elég aprócska készlet volt,de igyekeztem szépen felépíteni azt a kevéske elemet.Így elnézve a készletet,egész más stílus alakult ki az oldalamból,nem így terveztem,olyan Danis,Charlizes oldalra gondoltam.Érdekes,néha az ember hogy el tud vonatkoztatni magától a készlet stílusától.
A készlet:
































Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

Lili'sMother írta...

Hát a világítást azt nem látom, de igen, így is tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails