2011. március 19., szombat

Uh-La-La by Just Because Studio és utálok minden vírust


















Uh-La-La by Just Because Studio

Ez volt Dani másik készlete,amit múltkor a rockosnál említettem,ha olvasta valaki.El vagyok maradva a blogolással is,mert még mindig beteg a gyerek.Két napig nyomta az ágyat,de szó szerint végig aludt,még inni is úgy keltettem fel,nehogy kiszáradjon.Kicsit kikészültem.Jól esett volna pár jobbulást kívánó komment a múltkor is,de hát ez van.Feldolgozom ezt is.Lehet a bloglátogatásokat is elhagyom,addig sem idegesítem magam.Szar érzés ám na.Bár csak a gyerekek ne lennének betegek soha.Apa vitte el orvoshoz,mert én előző nap nem jutottam be,annyian voltak,de azt mondta,jobb lett volna ha én viszem,hogy lássam,nem csak a mi gyerekünk ennyire beteg és nem idegelném ki magam totál.Dehogyisnem.Mindenki aggódik a gyerekéért,hiába tudja,hogy sajnos mostanában sok a megbetegedés és elég súlyosak.Ma már jobban volt,virgonckodott is kicsit,de még nagyon köhög,viszont nem fulladásig.Még arany szíve Ő nyugtatott,hogy ne izguljak,nem fog megfulladni.
Ezen az oldalon olyan fotók vannak,amik pár hete készültek,akkor is elkapta egy köhögős roham,de két nap lezajlott és gyönyörű idő volt,ezért elvittük kirándulni,addig sem köhögött.
A készlet:


































Köszi hogy benéztél!!

2 megjegyzés:

altalena írta...

Atyaég Millu! Ez annyira profi, kerestem ki készítette, és az állam a padlón! Gratula, ez remekmű...Imádom!!!!:)

Lili'sMother írta...

Kedves Csilla! Ne keseredj el, vagyunk, akik olvassuk a blogodat, még ha nem is kommentelünk.
Meló, gyerek után nekem is sokszor 1-1,5 óra, mire írogatás nélkül végigolvasom az oldalsávomban lévő újdonságokat, és a scrapre már nem is marad időm. Gondoltam már én is ezek elhagyására, de ez nem menne, hisz inspirálnak.
Adtam neked is egy díjat, bár tudom, hogy Tincitől is megkaptad, de fogadd szeretettel!
http://scraps-and-pics.blogspot.com/2011/03/liebster-blog-award-2.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails