2011. április 17., vasárnap

Ajándék oldalam Brigitől (Hékás)

Brigitől is kaptam egy oldalt.Gyönyörűséges,de tudja,hogy nagyon vágyok egy igazi Brigis bemosós oldalra.:D Remélem egyszer olyanom is lesz,ha talál megfelelő fotót hozzá.De addig is imádom ezt az oldalt.nagyon eltalálta a színkombót a fotóhoz,bár azt is tudja,hogy magamról nem szeretek oldalt látni.Direkt csinálta a piszok!!! :D Kérdeztem is,hogy biztos el akarod rontani a galériádat az én fotómmal?Bevállalta,sikere volt,de ez csak neki köszönhető.Csodálom a munkáját,irigykedem,mint állat,mert amit Ő művel,az utánozhatatlan.Na miután agyon dicsérgettem,had hízzon megint a májacskája kicsit,mutatom az oldalt.

















Köszönöm szépen Brigikém.
Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

hékás írta...

Igazán nincs mit, örülök, hogy tetszik. A bemosós oldal is meglesz, ígértem, csak még keresem a tökéletes készletet a tökéletes fotóhoz :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails