2011. április 17., vasárnap

Sunny world by Lilibule Scrap Design


















Sunny world by Lilibule Scrap Design
Template:Photocowgils
(köszönöm Galina)

Ma egész délután a photoshoppal kínlódtam,nem akart indulni.nagyon pipa voltam,de aztán valahogy megoldottam és újra működő képes.Közben a gyerek is megint elkezdett köhögni,már vártam,mert hallatszott a hangján,hogy tele az orra,de kifele megint nem jön semmi.Jó pár nap lesz megint,mire helyre jön biztos.így nem volt kedvem nagyon már semmihez és kivételesen netesen fotóval dolgoztam,nagyon megtetszett ez,amit használtam.Kicsit megint gyors oldal lett,kedvem sem,időm sem volt hozzá.Elkezdtem egy templatet,aztán nem bírtam ki,hogy egy mesés rész is ne legyen benne és a végén megspékeltem egy kis manipulációval.Felteszem most is az eredetit,mennyivel másabb.A készlet amúgy nagyon aranyos,bár kevés elemet tartalmaz,ami ugye nekem nem gond,de rengeteg virágot.
Az eredeti oldal:

















A készlet:


































Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

do írta...

Csodaszép lett, hogy tudsz gyorsba ilyeneket? A legénynek jobbulást!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails