2011. április 8., péntek

Blocking Templates set.3 by Dani Alencar és a festő művész


















Blocking Templates set.3 by Dani Alencar
{Just Because} Today and Everyday Collab w/Rita Massela

Ez a másik template csomagjából való Daninak és egy másik régebbi készletéből,amit még nem használtam,nem voltam tag.(ja,lehet maradok is!!:D)Kicsit elkapkodtam,lett volna még mit csiszolni,de attól függetlenül jól sikerült,meg vagyok elégedve,mert örömmel használtam ezeket a fotókat.A lényeg,hogy nekem tetszik,meg a gyereknek is.Daniról nem is beszélve,bár a másiktól jobban el volt ragadtatva.:D Mostanában mennek ezek a stílusú oldalak,rá vagyok hangolódva és nagyon hamar jön az ötlet is meg az egész elrendezés.Le is kopogom,el ne kiabáljam,mert azért kínlódtam már párszor.Azért szeretem Őt is amúgy,mert olyan fotókat fel tudok használni,amit más stílusban nem és rengeteg van olyan,amit szeretek.
A template:

















A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails