2011. április 9., szombat

Elvan a gyerek ha játszik



Ennyit régen nevettem,mint ma délután. Kinectezett a gyerek.Apával is játszottak közösen,de azt most inkább nem teszem fel,mert apa itthoni öltözékben ugrált,nem hiszem,hogy örülne a nyilvánosságnak,de majd még lesz rá alkalom.:D Gondoltam megmutatom,hogy nem csak a fotókon tud bohóckodni a drágám,igazi kis zsivány,vidám,kajla gyerek,néha egy két elejtett szép szóval. :D
Tettem fel ma RAK fotókat is ide oldalra a blogra,ha  valakit érdekel és szeretne oldalt készíteni  nekem. :D

3 megjegyzés:

Tinci írta...

Nagyon vicces videó. A RAK fotók között találtam egy érdekeset, ha érdekel, gyere a blogomra.
http://tincisscrap.blogspot.com/

Evus írta...

Édes a videó! Megnéztem a fotókat és vittem párat, rövidesen jelentkezem az oldalakkal! Neked is olyan kis vagány fiad, mint nekem, örömmel készítek Vele oldalt!

Evus írta...

Annyira jó kis fotókat találtam, hogy már kész is vagyok velük, gyere kukkants meg!
http://evusscrapbook.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails