2011. május 10., kedd

Bella...Vita! by Laurence Designs


















Bella...Vita! by Laurence Designs
template Your Special Day Collab ~~ Shabby Pickle and Lilacs in Bloom
(köszönöm kathitownz)
Ez az oldalam pár hétig lapult a gépen,mire eljutottam odáig,hogy befejeztem és fel mertem tenni.Nagyon nem akart sikerülni,most sem tetszik.Bár igazából már csak a fotókkal nem vagyok kibékülve,az elrendezés egész jó lett.Azt hiszem,hiányoztak a színek.Valahogy ez a szürke nem nyerte meg a tetszésemet,lehet,mert nem tudtam belőle egy saját stílusú oldalt kihozni.A készlet maga gyönyörű és csodás oldalakat készítettek belőle,de nekem ez most nem jött be.Ahhoz képest nagy meglepetésemre GSO-t is kaptam rá és hosszú kommenteket a DST-n.Örülök,hogy volt azért akinek tetszett.Holnap szebb oldalakat mutatok és jön a meglepi is.
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

szrjudit írta...

Nekem nagyon tetszik, tökéletes a fotóválasztás, az oldal pedig gyönyörű!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails