2011. május 10., kedd

Fresh Refresh by Rossis Designs és Tinci Designs


















Fresh Refresh by Rossis Designs
Template-First Steps by még mindig nem!!!Woowww!!Tinci Designs

GSO-DST
(köszönöm Kuki)
Ezt a készletet imádtam,már mikor megláttam.Tele virágokkal,szebbnél szebb elemekkel.Választottam hozzá egy szuper templatet,ahogy az előzőhöz is és már csak alakítgatni kellett.A fotókkal nagyon megküzdöttem.Mind más szögből volt fotózva,máshonnan jött a fény,más volt a színe,ááá,nehéz volt nagyjából egyformára össze hozni. Azt hiszem azért sikerült.Olyan kis bohókás,gyerekes,színes lett,ami illik a drágámhoz.Nekem tetszik.Megint lett benne a rétegezős mellett egy kis oda csempészett elemes rész is.Na ezt jól megaszontam.
A készlet:


































A template:
Izgi nem?????Na jó,már lehet.

















Köszi hogy benéztél!!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails