2011. december 21., szerda

Ildinek készült oldalaim-Rucola Designs


















Nordic Frost by Ildi Geist - Rucola Designs
kit
(köszönöm pli)

Fantasztikus készletekkel dolgozhattam a héten Ildinél.Ez volt a kedvencem,szerintem annyira szupi lett ez az oldal.Persze hibák vannak,de nekem maga az összkép nagyon tetszik. Sokat variáltam Patrik és a szánkó összhangba hozatalán,nem volt egyszerű,de ez a fotó ide lett készítve.próbáltam az állatokat is úgy elhelyezni,hogy látszódjanak.Megint két papírt mostam össze,kicsit a hátsó részre is szerettem volna erdőt varázsolni.
A készlet:


































Hanukkah by Rucola Designs-Ildi Geist
kit
(köszönöm Bettie)

Először ,mikor megláttam a készletet,azt se tudtam miről van szó,vagyis azt tudtam,de hogy ehhez a témához milyen oldalt lehetne csinálni,gőzöm nem volt.Kicsit utána néztem a neten,láttam a készletben ezt a papír tekercset,eszembe jutott ez a fotó,hogy talán a kezébe tudnám varázsolni,aztán ment minden magától.Na azért annyira nem,mert olyan fura pózban ült a kedvesem,hogy a lábai az égbe lettek volna,ezért kapott alátámasztást.A papír mosásos mániámat most csak egy szimpla átfedéssel oldottam meg,hogy a háttérben legyen egy kis kinti részlet.
A készlet:

















Köszi hogy benéztél!!

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Olyan idillt és történetet varázsoltál mindkét készletből, hogy csak na! :) Pedig a miniben alig volt valami! Csúcs oldalak, köszönöm neked!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails